Pagina's

zondag 30 oktober 2022

Ons avontuur begint bijna

 Hallo lieve lezers van deze blog, 

Wij vertrekken over 6 dagen op avontuur naar Letland en willen ons alvast even voorstellen zodat jullie weten wie de blog de komende weken zal voorzien van nieuwe updates... 



Ik ben Mirre 23 jaar en studeer in Januari (hopelijk) af als verpleegkundige met als keuze thuiszorg. 

Samen met mijn hond en 2 katten woon ik sinds enkele jaren in Bilzen. 

Als ik niet aan het wandelen ben kan je mij wellicht vinden in de fitness of in de winkelstraten van Maastricht. 

Ik ben een echt familiemens, mijn 4 zussen mama en +-papa ga ik dus enorm missen! 

Buitenlandse stage is altijd al een droom geweest dus kijk er enorm naar uit om naar Letland te mogen gaan! Om mezelf te mogen verder ontwikkelen en nieuwe mensen te leren kennen!



Ik vertrek samen met Mirre over 6 dagen naar Letland.
Wij hebben er enorm veel zin in!  Ook ik wil me graag voorstellen aan jullie.

Ik ben Jaimy 22 jaar en studeer ook in januari af als verpleegkundige met richting algemene.  Ik woon in Molenbeersel samen met mijn ouders. 

In mijn vrije tijd zit ik graag in de fitness en besteedt ik veel tijd om bij mijn vriendinnen te zijn. Ik hou ervan om avonturen te maken en daarom is Erasmus een geweldige keuze voor mij.

Ik kijk er enorm naar uit om samen met Mirre te gaan. Hier wil ik me graag verder ontwikkelen en ervaringen opdoen!


Wij gaan nu onze koffer inpakken en we zien jullie graag terug over 6 dagen, tot dan! ✈



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Week 3 Spanje

 Hola! Afgelopen week zijn wij op ontdekking gegaan in de omgeving. Zo hebben we heel wat leuke plaatsen en evenementen ontdekt. Als eerst z...