Pagina's

zondag 3 oktober 2021

Waarom kiezen wij voor Erasmus?

 Hei kaikki,

Wij zijn Romina en Ine, samen zitten wij in 5M1, algemene gezondheidszorg.



Waarom hebben wij gekozen voor Erasmus?

Ine: ik heb gekozen omdat ik graag meer ervaringen wil opdoen, nieuwe culturen leren kennen, uitdagingen aangaan en uit mijn comfort zone treden. Ook vind ik het heel interessant om te weten te komen hoe ze hier in Finland werken in de gezondheidssector, zijn er verschillen of toch ook veel overeenkomstige zaken.

Romina: Ik hou van avonturen. Heel mij leven ben ik al bezig om de wereld te ontdekken. Dit is voor mij een unieke ervaring om Finland te leren kennen. Ik hou ervan om me te blenden in verschillende culturen. Op welke manier kan je dat beter doen dan je te mengen onder het lokale volk in combinatie met werken en leren! Ik vind het leuk dat we deze kans krijgen om in een Europees land te mogen werken onder het toezicht van de school. Dit is een kans die je niet mag missen!

We kijken er enorm naar uit om jullie op de hoogte te brengen van ons avontuur!

Terveisiä!

Romina & Ine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Moi kaikille, Week 2 zit er ook weer bijna op en dat het leuk is geweest! Vrijdag zijn we van het plaatselijke uitgaansleven gaan proeven....