Pagina's

maandag 17 juni 2024

Malaga week 4

Hola! Het weekend van 8 en 9 juni was het hier 30 graden geweest. We zijn naar het strand gegaan en hebben het rustig aan gedaan dat weekend. Woensdag ben ik (Lien) met een kabellift naar de top van een berg gegaan hier in Benalmadena. Op de top had je een prachtig uitzicht en kon je zien tot de rots van Gibraltar en Sierra Blanca bij Marbella.
Op Donderdag zijn Amber en ik castillo de colomares gaan bezoeken. Dit is een monument in de vorm van een kasteel om de spaanse ontdekkingsreiziger Christoffel Columbus te eren. Hierna zijn we nog Benalmadena Pueblo gaan bekijken, hier zijn de oude huisjes nog intact en zie je het typisch witte straatbeeld.
Op vrijdag zijn we na de stage nog een dierentuin gaan bezoeken. Hier hebben we nog een hele mooie dolfijnshow gezien.
Zaterdag zijn we gaan shoppen in Malaga. Deze zondag ben ik terug naar Malaga gegaan en heb hier de Muelle uno bezocht, dit is de laan langs de haven. In de haven lagen luxejachten en heel grote cruise schepen. S'avonds zijn amber en ik nog een boottocht gaan doen om dolfijnen te spotten, maar hebben er jammer genoeg geen gezien. Daarna zijn we in een typisch mediteraans restaurant iets gaan eten, hier heb ik genoten van een verse paella.
Vandaag zit onze laatste dag erop. We hebben enorm van dit avontuur genoten, geleerd en kunnen het alleen maar aanraden! Adios!!

Letland 28/09/2024

Hallo iedereen, Deze week vond de Internationale Erasmusweek plaats in Letland, waar we de eer hadden om samen met zo’n 80 studenten en doce...