Pagina's

dinsdag 3 september 2024

Letland voorbereiding

Hallo allemaal, 

Labdien (goedendag), 

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Lindsay en ik zit in klas 5M20. Dit wil zeggen dat ik algemene doe en in februari ga afstuderen. Mijn mede reiziger "Silvy" en ik kennen elkaar nog niet echt, d.w.z. dat we niet bij elkaar in de klas zitten. Het is voor ons al een bewogen reis geweest en we zijn nog niet op Erasmus vertrokken ;-) 

Normaal gingen wij naar Slovenië gaan, maar dit ging wegens omstandigheden niet door. Nu gaan we dus naar Letland en hier komt natuurlijk wat voorbereiding bij kijken. Het nodige papierwerk, de stage voorbereidingen, kofferstress, de nodige reisdocumenten, ... Ik zal hier niet verder over uitwijken, want jullie willen vooral over Letland lezen denk ik ;-) 

Wij vertrekken nu zaterdag 07/09/2024 en we zouden het heel fijn vinden als jullie ons avontuur willen volgen. We kijken er momenteel nog met gezonde spanning naar uit, want we willen vooral ook iets bijleren over de verschillen in de zorg tussen België en Letland. Alsook natuurlijk dit mooie land een beetje verkennen ;-) 

Ik hoop dat we jullie een beetje warm hebben gemaakt om ons avontuur te volgen en ik kijk ernaar uit om jullie in de volgende 4 weken meer informatie te kunnen geven. 

Veel succes met stage allemaal! 

Groetjes, 

Lindsay en Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Letland 18/09/2024

Sveiki, We zijn deze ochtend naar onze stageplaats gegaan en hebben weer heel wat bijgeleerd! Vandaag kregen we extra uitleg over de Bioptro...